No 7 och Clinique

image804

Jag är liiiite sugen på att testa den här krämen, har hört så bra saker om den så kanske att den faktist fungerar. Inte så dyr heller

295:- på Eleven11

Ta fram en ungdomligare, vackrare och mer förfinad hud med denna kraftfulla kombination av skyddande och förnyande ingredienser. Oemotståndligt silkenslen, den glider lätt över din hud och gör den omedelbart mjukare och lenare. Daglig användning skyddar din hud, ger dig en friskare hudton, hjälper till att reducera intrycket av stora porer och minimerar fina linjer och rynkor inom endast 4 veckor!

Förra veckan drog jag och Erika till Sköve för att shoppa lite och komma bort från Lidköping. Och då passade jag på att köpa lite produkter från Clinique. Och jag bara älskar dom, dom passar perfekt till min hy. Alla porer jag en gång hade syns knappt. Ett bra köp för mig helt enkelt. Just nu använder jag 3 stegs metoden. En tvål som löddrar mycket ( jag måste ha sånt, annars känns det inte rent ) en ansiktsvatten som är ganska så stark så akta ögonen. Och en mjukgörande och återfuktande lotion.

image805

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se