Min dag

Första dagen på komvux var helt ok, träffade alla lärare jag ska ha och de verkade så snälla och hjälpsamma. Känns så otroligt mycket bättre jämnfört med gymnasiet. Vi fick även en rund tur på stället och det var behövligt. Helt otroligt krångligt att hitta alla rummen.

Så idag har jag inhandlat en kalender att fylla ut mina dagar med. Efter skolan träffade jag Erika på stan och vi fixade lite ärenden. Efteråt när vi skulle äta lunch passade jag på att fråga på stället om de behövde någon servitris. Och på så sätt kan jag kanske precis ha fixat ett deltids jobb också. Man måste våga lite för att vinna!

Sedan gav vi oss av till Coop och jag hittade de skönaste lammullstofflorna som finns.

Men nu är jag alldeles för trött för att hålla ögonen uppe så jag lägger mig. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se