Jävlabakis

Det är vad jag är idag....inte så att jag mår illa, men jag mår piss...blä

Jag tränade igår två timmar innan jag drog till Jysk för att hämta upp Angelica. Så gick vi till gammelstans och handlade innehåll till vår otroligt goda sallad, bakpotatis och revben. Efter det satt jag och tjatade på A att hon visst ville ut och att vi inte alls skulle sitta inne. Och tur var det, för vi hade gör kul!
Började dricka våra groggar och sen ge oss på Mintu...(ALDRIG MER) fy fan vad nasty det samkar egentligen. Vem kom på sån skit??

Sen gjorde vi oss i ordning i sista seckund och drog ut. Fick stå i en jävla kö..(LÖNINGSDAG)..och sen in och parta.
Nu är ju inte den här stan känd för sina efterfester precis..men vi efterfestade faktist hemma hos A med Emil och hans kusin..Patrik??
Det blev mer Mintu, Nintendo, fotboll inomhus, skitgubbe och soft musik!

Det var min kväll det...nu ska jag typ göra mig iordning och dra till stan. Ska kika på ett par cheapmonday jeans för 100 spänn :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se