Im up

Ja nu har jag fan vaknat, kan inte sova mer nu trots att jag somna sent. Det var lyckat igår, kanske ingen av alla höjdare men jag hade kul. Musiken vad dock dåligt men utsikten bra, vad fan har hänt. Alla snygga killar i Lich vad ute igår (!!!)

Men så här såg jag ut, inte den snyggaste och med en klänning som var för stor. Det var Angelicas. Men nog fick man blickar ändå ;) En kille, jag nämner inga namn, sa till sin kompis när jag gick förbi att "Den tjejen, hon har ett sånt vackert leende, kolla på henne" Och vad kunde jag annars göra än le. :D

image822

image823

Erika, Sandra och jag

image824

Jag och Angelica

image826

kl 3 på natten och jag orkar inte röra på mig, fötterna gjorde riktigt ont!

image825

Dagenefter...inte lika festfin längre :D

Kommentarer
Postat av: Ms, Behavin'

Oo, va snygg du vart! Hoppas ni hade kuuul! nää jag har inte slagit in en enda liten bok än! Men på Tisdag ska det klippas och klistras! Vi ses i skolan!

2008-01-12 @ 20:45:19
URL: http://msbehavin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se