I wish upon a star...

.. att allt blir som jag drömmer om, att alla drömmar fyllda med hopp formar mig till den jag vill vara. Det krävs en by för att uppfostra ett barn, och det har den verkligen. Nu är det upp till bevis.

Har inte så mycket att göra idag. Skulle egentligen till Skara för att festa men jag orkar verkligen inte, plus att kassan är stängd så att säga. Istället lyssnar jag på Lifehouse och drömmer mig bort. You and me , and all othet people.




Jag kan inte sluta tänka på Tobbe som jag dejtade ett tag förra året. Han ska bli pappa i Juni. Det var nog hans öde, han blev ihop med sitt ex igen och nu bor dom ihop i Göteborg och ska ha barn. Jag är otroligt lycklig för hans skull och över det att vi blev vänner på kuppen!
Men jag kan inte sluta fundera över när det är min tur. Kanske att det är med habibi mitt öde ligger, jag kanske verkligen behövde en kille med samma bakgrund och kultur. Jag kanske har haft fel hela tiden, time will tell.

image827



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se