Gbg tripp

Så har man kommit hem precis från Göteborg. Har varit en bra dag idag, Trots att jag inte hade med mig mer än 300 kronor så räckte det åt en god Lunch på Wharehouse och ett par skor jag letat efter.

image847

Valentina äter french fries.

Vi började med att åka in till Nordstan och kika, där hittade jag mina skor inne på Din Sko efter att ha letat ett tag. Erika hittade också ett par skit snygga!



Mina nya skor

Sen drog vi vidare till Komplett för att hämta datorn de beställt och sen iväg till IKEA.
Hittade endel jag tänker köpa vid nästa tripp faktist. Men idag blev det inget mer än en chipspåse.....ok Två..

Kommentarer
Postat av: Ms, Behavin'

viiilken söt unge!! Åh, det ser ut som om hon kör imse vimse ju! snygga dojs!

2008-01-21 @ 21:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se