Suprise

Ok, för er som tjatat om att jag borde blogga här igen..jag har en bra nyhet för er. Jag kommer börja blogga igen. Tyvärr tappade jag motivationen och ibland känns det som den enda anledningen man bloggar här, är för att få så många läsare som möjligt. Att bli en "topblogger" och att kanske till och med tjäna pengar på det. Tyvärr så läser många också min blogg och tror att de vet hur jag är genom att läsa allt. Killar jag dejtat har varit inne och snokat och tror sedan helt fel saker om mig. Detta är tyvärr nackdelen med att dela med sig alla ens tankar och åsikter.

Handlar bloggandet endast om att snoka i andras liv?

Jag är ganska "straight forward" så att säga. Jag säger det gärna rätt ut det alla andra kanske inte vågar säga. Jag är rätt så snuskig av mig, visst. Det är sån jag är och ibland kan det väl gå perioder då jag kanske bara vill snacka om sex. Men sen så känner jag bara...nej det kan jag inte skriva. Folk kommer kolla snett på mig på gatorna i Lidköping. Jag är inte knäpp...jag är bara jag!


image877



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se