Tvättdags!

FYYYY HELVETE! Jag blir så trött ibland på den här materealistiska människan i mig, men jag kan faktist inte hjälpa det!!!! AAAAH Jag avskyr min nya mobil, snart slänger jag den i väggen och går över till min gamla!
Senario: Jag sitter på jobbet och messar till X, får inget svar för jag vet att han inte har pengar på mobilen. Så jag går in på nätet och in på face, ser att jag precis fått ett medelande från honom...men min cp telefon vägrar låta mig komma in på medelandet!!!!! Saken var att jag messade honom att jag ville ringa men kom på att han kanske låg och sov. Så.....klockan 5 på morgonen lyckas jag komma in, och vad har han skrivit om inte....Nej, ring!!! :D
Emelie, du ska sååååå få för det där rådet du gav mig XD

Nu ska jag fan springa ner med tvätten och sen ska jag till körskolan, men innan det...ska jag fan byta till min gamla mobil ett tag....bara tills ilskan för den nya försvunnit....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se