The fortune in me..

Jag lovar dyrt och heligt att jag såg årets första fjärill idag. Den var vit och singlade ner från ett träd och satte sig på mitt balkongräcke. Jag gillar allt som är vitt, vitt är för mig otroligt oskuldsfullt och vackert. Vita fjärillar, vita rosor och vita väggar. På nåt sätt känns det så rent, man vill nästan bara kladda ner väggarna med färg och visa sitt rätta jag....men det är för fint för att röras.

Jag köpte en rosa jordgubbstårta förut, sen såg så vacker och god ut så nu väntar jag bara på att famlijen ska komma kring sex. Att jag fortfarande inte har något soffbord gör väl inte så mycket.

Nu får jag nog ta och vila lite innan det är dags att dammsuga lägenheten och börja koka kaffe. Jag tror det blir en bra dag idag, jag har tydligen turen på min sida. Så snälla gör mig inte besviken nu..



När man älskar någon så mycket, vill man bara visa det för alla..

Kommentarer
Postat av: majsing

hej grisen , har ny bloggggg

pösssss

2008-08-10 @ 17:10:01
URL: http://majasjavla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se