starting over...

Lyssna nu, ja just du! Jag vet att du läser, så läs vidare, ta del av mina innersta tankar, saker jag sagt till dig och jag vill att du ska förstå. Lyssna på den, lyssna på texten! Jag har varit där för dig,var då där för mig. Var inte ett svin som du är, var inte så ignorant, var inte så egoistisk, tro inte att du är bäst i världen och kan få vem som helst! Läs och känn dig träffad, lyssna och känn dig patetisk! Förstå och känn sympati för andra än dig själv för en gång skull. Tänk på andra, tänk på mig, hur många gånger ska jag behöva förklara vad jag känner, hur många gånger ska jag behöva lida innan jag får nog. Men nu är det slut på det. Jag har fått nog, du kan radera mig. Jag är ute ur den här katt och råtta leken, jag har slängt mitt svärd och gett upp. Jag har förlorat orken att försöka hålla mitt hjärta helt och gjutet. Jag är den jag är, och jag är utan dig nu!

Starting over, some day soon i'm gonna pull my self together, staring over.



Ibland är det som att försöka ta sig upp ur en djup sömn en tidig morgon. Man vill upp till ytan och man vill eftersom man måste. Men den djupa sömnen vill tillbaka till den varma sköna sängen, din varma mjuka famn. Sen tar man sig upp och inser att det gick, man klararde sig utan den djupa sömnen en hel dag. Kanske en hel vecka, den varma sängen kallnar en dag. Och då är det inte lika skönt längre....kan du förstå mig nu, kan du förstå att jag inte orkar mer, så hör inte av dig, prata inte med mig på stan, titta inte åt mitt håll. Jag finns inte längre, och jag ser det som att du aldrig ens funnits.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se