Men hallo!!!



-Ezgi du är så vacker idag.
-Gud vad smal du har blivit, du är jätte fin!
-Så söt du har blivit!



Men jag jag jag!!! Det är hans begravning, han ligger där i kistan, det handlar om honom idag! Vad sur jag blir på människor som inte vet vad finkänslighet handlar om! Vänd inte situationen, har du inget att säga om honom så säg inget alls!

I alla fall...
Har precis hjälpt Angelica att flytta ut och städa det sista ur hennes lägenhet, jag är helt slut nu! Plus att jag plockat ner min tvätt...oh lord!
Så nu sitter jag här och ska väl ta och kika på Gudfadern, jag behöver mer maffiafilmer i mitt liv. Mer....blatte liksom. Jag har blivit alldeles för asiliminerad! Jag måste ta kontakt med blatten i mig....så....hälsar jag på stan med ett litet "YO" så är det bara turken i mig som vill ut...fniss...

Okok detta var ännu ett onödigt inlägg...kan inte hjälpas XD

xoxo Ezzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se