Just dance!

None


Ok kan vi alla konstatera att den här designen är såååå jag! För det är den, I LOVE IT! Nej nej I FUCKING LOVE IT! Om man känner mig väl så vet man att det är så här Ezzo ska ha sin blogg! Jag känner redan suget efter att få blogga ännu mer..
Tredje dagen nu på min arbetsvecka och jag borde verkligen dra till jobbet idag. Men jag har fortfarande ont i magen och i morse PISSA JAG BLOD!!! Asså ok usch to mutch information kanske ni tycker, men skit samma!

Emelie Gumman fyller år idag och jag har redan skaffat en present till henne, tror hon kommer gilla den faktist. Är bjuden på kalas hos henne men jag tror inte jag klarar av att gå bort dit med mitt magont! Istället ska jag sitta hemma lyssna på stormen där ute och måla klart min tavla. I have just the idea!

Tillsvidare
xoxo Ezzo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se