Ja ja ja...

Nu sitter man här igen, tar en cigg och lyssnar på när regnet smattrar mot fönstrena. Idag är ännu en sjukdag för mig. Jag ligger här och har ont i magen,mitt magsår som spökar igen. Varför!?!?!?!? Jag får skylla mig själv, jag var 16 och ihop med en idiot som gav mig det. Äsch den positiva sidan nu, jag får ligga hemma i sängen med datorn i knät och njuta av regnet där ute. Jag skulle vilja springa ut och plaska i vattenpölarna som man gjorde när man var liten. Jag och min bästis sprang ut i tee och shorts och la oss i en enorm vattenpöl och så plaskade vi och hoppade runt och var som galna! Kommer ni ihåg den tiden, när man inte hade några bekymmer, man skrattade åt allt och vuxenlivet var långt bort för att bekymmras för. Men så blev vi vuxna, vi får bekymmer som gnager oss för livet, folk dör och vi bara ser oss själva åldras.... det är livet det.




Anat väder var det i sandviken förra veckan...underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se