Höst Dag:1

Här med förklarar jag 31 september för årets kallaste dagar....i mitt hem.....ja alltså..Det är svinkallt här hemma. Alla element är på och jag ligger under två täcken men ändå fryser jag. För att få hela känslan av höst så har jag dragit för gardinerna och det är kolsvart. Det enda ljus jag har är nu från datorn och de 6 ljusen jag tänt. Underbart! Nu ska jag göra en kopp kaffe och så ska jag ligga kvar här i sängen och läsa Aftonbladet på datorn, kika på lite nyheter osv...sammla lite vuxenpoäng. Min kycklinggryta är klar och mitt basmatris blev för en gång skull riktigt bra. Hur bra kock jag än är så är jag kass på att koka pasta och ris....!!!

Sa jag att jag sitter och lyssnar på Wonderwall också? Fick stå med en filt om mig när jag skulle röka på balkongen förut, men hur ska det gå i vinter då? Jacka??

Nu ska jag kika in på en riktigt rolig blogg...nämligen Ludvigs :D
Så ska jag mysa vidare i min höstlägenhet. Och så ska jag prova min nya kappa, med min pälsmössa, och mina nya mockahandskar, och min burrberryhalsduk......mm......

xoxo Ezzo

Kommentarer
Postat av: smart

ja om du inte har märkt de är de inte 31 september utan 31 augusti...senast jag tittade fanns de inte 31 dagar i september

2008-08-31 @ 17:12:53
Postat av: Ezgi

Men gud ursäkta mig då för att jag kanske har koll på viktigare saker än så. Alla kan väl göra ett så ynka litet misstag. Starkt av dig att kommentera en sån sak. All heder!

2008-09-01 @ 01:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se