Do I give a f**k!

Gahhh jag har redan shoppat för 700 kronor på internet. Ok det är väl kanske inte så mycket, men jag har inte ens fått min lön och jag gör av med den nu :S Det blev två par jeans en skjortklänning till hösten och ett par uggs faktist. Tacka Maja för tipset ;D

Sitter nu här i min färdiga lägenhet...ja jag kan från och med nu säga att den faktist är klar! Jag har fixat allt nu! Vad mer finns det att göra. Nu är den redo att invigas :D

Ska strax upp och göra mig min matlåda och slänga i mig mat. Har inte övningkört idag för att hon tyckte att jag skulle vila upp mig nu. Snart ska jag ta mig en lite tupplur innan jobbet.

ca yah!

p.s vad totalt onödigt det här inlägget kändes...paah!

Kommentarer
Postat av: maja

klart man ska ja uggisar :)

2008-08-13 @ 19:14:27
Postat av: luluu

hello!jag sökte på uggs på nätet o hamnade här,tänkte då bara fråga vartifrån du beställde dina och vad de kostade?=)

2008-08-13 @ 22:37:22
Postat av: Ezzo

Jadu Luluu,mina är ju inga riktiga uggs då. Hitta många och snygga modeller på halens.se de kosta 250 riksdaler ;D om du vill ha riktiga uggs så brukar det ju finnas många försäljare. Bor du i en liten stad som mig så kan man också fråga nån skoförsäljaren om de inte kan ta in de i butiken. Hoppas att du fick ett bra svar ^^

2008-08-14 @ 05:48:50
URL: http://svartanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se