Ursäkta mig...

Häääärlig dag idag, solen skiner och det är riktigt varmt ute, igår drog jag till jobbet i bara tröja. Blev för varmt med jacka på. Tror att jag ska sätta mig på altanen en stund och sola ansiktet lite.
Väcktes av Kinah idag som skulle till Överby med Theodor och Johanna. Gissa om jag ville följa med :( men hepp istället är det så orättvist att jag ska jobba och tjäna pengar istället för att spendera dom. Jag viiiiiiiiiilllll!

Visade sig att det var öppethus på Högskolan online idag, men den börjar inte föräns kl 15 och då är jag på jobbet. Men jag tror faktist att jag vill jobba kvar på Daffes just nu. Jag har kul och jag tjänar gött med pengar där. Får väl se om det blir så att jag utbiladar mig till maskinställare också.

Det är inte mycket man hinner med om dagarna när man jobbar kväll. Jag hinner inte ens höra av mig till vänner och när de gör det så undrar de varför jag är så off....men sorry jag jobbar på kvällarna och sover till 10, vaknar helt groggy och stressat försöker laga mat och hinna samla ihop mig innan jag ska till jobbet igen. Och om jag inte sover till 10 så går jag upp kl 7 för att dra till plugget. Ni får faktist bara ta och förstå att jag inte kan splitta på mig just nu och att det hela antagligen kommer bli bättre sen till sommaren eller nåt.


/ Ezzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se