Torsdag 17 april.

image1028

Jag kan lyssna på Lithium med Evanescence om och om och om igen! Finns det nån konsert jag bara vill se så är det nog dom. Dom har jätte många låtar som jag bara älskar, men jag har verkligen fastnat för den här, och för hennes röst som är grym!

Dagen började med stor städning av mitt rum, har äntligen packat ner alla skor jag inte använder, det blev mest vinter/höst skorna...kom igen, det är jag liksom. Jag använder ALLA mina skor hela tiden ;)
Sedan tog jag upp alla sängkläder och vädrade på altanen så de är så där härligt krispiga och kalla när man lägger sig inatt. Sedan var det frukost, inget märkvärdigt med det.

Nu funderar jag över vad jag ska laga för nåt till lunch? Eller om det bara blir musli idag med. Får se om det blir nån outfit bild senare...har inte så stor fantasi nu när jag bara jobbar :P

Idag är det 45 dagar kvar tills jag flyttar!

/ Ezzo

Kommentarer
Postat av: a

yeaaah de börjar närma sig ^^ :P

2008-04-17 @ 16:13:15
URL: http://lolabrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se