Överraskning!

image1016

Titta vad jaaaaah har gjooooort.....:D:D:D



Höhö skoja bara...det är mina egna. Fuck vilka heta läppar jag har!
Jaaa jag lever, mycket att göra bara och jag vet inte vad jag ska blogga om. Ni hittar mig på facebook, mitt nya hangaorund.

Igår var det i alla fall skit kul på jobbet, jag jobbade med Emilie..och Frida. Men Emilie och jag tog alla raster ihop o så. Hehe, fasen vad vi snacka om killar etc. Igår jobbade jag i Bageriet faktist. Fick lägga i en joker i varje gorbys påse..inte såååå kul men det funka. Var lite roligare att få jobba med lite killar också. Men idag tror jag det är en bra dag på jobbet. Vi ska få tårta bara för att vi är så grymma!
Just nu längtar jag till 26 April då vi ska dra och bowla med tjejerna på jobbet och äta och absolut ut och festa med :P

/ Ezzo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se