Lördag kväll 00.02

Insåg att jag faktist inte hade uppdaterat här med något vettigt på ett tag.
Dagarna bara rullar på med jobb jobb och åter mer jobb. Igår tex fick jag gå och lägga mig tidigt (redan vid 20) för att orka gå upp klockan 4 imorse. Trodde inte det skulle gå men det gick. Såja...idag jobbade jag med. Efter åt kom jag hem, duschade och sov till klockan 19...vilken röjar helg det varit. Nej men å andra sidan så behövde jag verkligen stanna hemma och vila ut.

På tal om jobbet så fick jag reda på att jag jobbar kväll på sommaren också, och om jag vill så är jag välkommen att jobba i höst där med. Jag är alltså den enda som fått reda på att jag får fortsatt om jag vill ha det så här långt innan. Och med tanke på att jag spenderat alla lov jag haft i ca 3 år där nu så borde jag fasen få fastjobb ganska så snart.

Imorgon, (söndag) blir det nog en trip till överby. Jag tänkte kika lite på vårkläder. Det känns som om garderoben bara är full av mörka trista färger och tjocka material. Vill ha fler tunikor i tunt material, mer tajts och sköna små ballerina skor, höga pumpsoch sandaler med tjocka klackar och mer klänningar att ha på sig ute i sommar värmen. Kan vi nu slå ett slag och säga att sommaren 2008 måste bli varm nu för en gångs skull...om vi alla blundar och önskar det högt så måste det väl ändå ske..? Well hoppas kan man ju alltid.

Nej det blir väl till och lägga sig kanske..imorgon är en ny dag med nya äventyr...eller nåt.

Förresten! Att du inte hälsar på mig är en sak, men att du inte hälsar på mina syskon längre när hon är med dig...hur sjuk människa får man vara. Skulle hon bli så svartsjuk över att du hälsar på mina syskon? Väx upp för i helvete....!

/ Ezzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se