Bla bla bla

Jag looooooovar att jag ska blogga snart...ska bara hitta inspirationen först. Mycket annat på g just nu....min katt har kommit hem efter tre dagar inlåst i grannens källare. Jag lär hoppa av skolan, jag höll på och mista hela stycket för jag gapade för mycket, jag ska till Trollhättan med Kinah och Johanna och shoppa, jag har varit på vernissage med Kinah och fått vuxenpoäng och massa annat. Käkade glass igår med Angelica och satt i Parken en timma och prata....det var mys. OCH JAG GICK TILL ROCKBAREN! Haha..men det var mys, mysigare då jag insåg att vakten vad rätt gött het!

Nu säger jag...tata...ska träffa Kinah på skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se