Yisses alltså

Ni skulle sett oss två idioter igår kväll. Kl var tio i tio och vi bestämde oss för att rusa till Gammelstans mat för att köpa götta. Vi han dit och gjorde vår lilla shopping men när vi väl kommer hem till angelica igen inser vi en sak. Vi har glömt nycklarna! Jaha..vad fan gör vi nu?

Så där stod vi i en kvart tills en gubbe från byggnaden mitt emot ropa på oss....Han sa att han kunde kommma ner med sin nyckel...väl nere så funkar det inte. Så då får jag syn på en kvinna i tvättstugan så vi ber henne hjälpa oss...men hennes nyckel funkar inte heller.

Det finns nu inget mer att göra. Vi väntade på att det skulle komma nån som skulle in för att öpnna. Det fanns inget mer att göra så Jag fick klättra in genom balkongen!!! Tänk då på att jag hade klänning och tights på mig, tror hela skaragatan såg mitt arsle! Så upp på Angelica och upp på balkongen, smidig som en katt.....NOT! Dunk så ramla jag ner på golvet nästan..haha. Men in kom vi i alla fall...


Prata sen med M, tror jag förklarade mig jävligt väl. HATAR när folk "pratar bakom ryggen" som jag kalla det. Och varför ska man tro på andra innan man ens har pratat med personen det handlar om. Nåt mer jag hatar är Lögner..jag fick stå ut med Sharbels i två år, jag fick stå ut med Marcus i två år och jag kommer säkert få stå ut med fler lögner i framtiden, OM jag nu tillåter mig att bli bedragen, vilket jag absolut inte gör med mitt förflutna! Därför skulle jag inte kunna ljuga för nån när jag hatar det så mycket. I alla fall.....jag blev typ jätte ledsen när jag hörde det. Men jag tror att det löste sig...lite i alla fall.

Nu ska jag duscha. Sen ringa och väcka Angelica....Andreas kommer till stan,....haha "manligkärlek" Andreas...åh vad jag ska mobba honom! :D hehehehe Inget Party utan Andreas ;D

image718

I hissen på stadts hotellet..under balen alltså
Fasen vad jag saknar klassen :( men snart får jag träffa dom igen

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se