Tandläkarskräck

Var det någon mer än jag och mamma som kikade på den där "dokumentären" om personer med tandläkarskräck?

Personligen har jag aldrig varit rädd för att gå dit, tvärtom, jag gillar att gå dit, på sistonde har jag fått så mycket beröm för mina tänder att det är bara en lycka att gå dit. Man tar ju hand om någonting viktigt som ska hålla tills man dör. Jag gillar mina tänder, vill inte ha dom vitare heller för den delen, tycker inte om när tänderna är kritvita. Bara de ser fräscha ut. Och jag har aldrig drukit för mycket kaffe och inte kedjerökt, och jag äter knappt någonting med socker. Så mina tänder har det nog ändå ganska så bra. Varje kväll försöker jag att använda tandtråd och spola med Dentan...men är det nån som har mer tips på hur man kan hålla de i skick? Måste säga att jag blev lite parranoid när jag såg personernas tänder. Usssch vad hemska de såg ut.

image677


Le så ler hela världen tillbaka ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se