Shopping :D

Var på stan hela dagen idag, känns så i alla fall. Först satte jag mig på körskolan, har gjort 6 pärmar nu och kan börja jobba med datorn :D woho!
Sen messa Sandra och fråga om jag ville käka lunch med henne, och självklart vill jag det. Så på Rhodos blev det en Rhodoskebab...så otroligt gott. Efter det stadium, där hon köpte ett par skor jag visade henne. Ett par skor som jag nu visat för alla och alla har köpt dom ^^ jag har bra smak helt enkelt.
Sen fika på Rådhuskonditoriet, tog en Latte och bara satt och pratade. Fast innan det blev det B young där jag köpte ett par solglasögon då mina andra gick sönder :(

image678

Kanske inte de mörkaste, men de var fina :D

Nu ska jag softa lite, läsa mer i körkorstboken och ring till Mikael. ♥

Peace out! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se