Öl och fotboll...

Ikävll ska man träffa gänget, hörde ett rykte om att det var öl och fotboll idag, Jag antar att vi ska SE på fotbollen och inte spela själva. Först trodde jag att vi spela fotboll, i regnet...hihih snacka om att vara lite borta. Mikael reta mig igår när jag frågade "vad för match? Jaha ska Sverige och Danmark mötas" Hade jag ingen aning om...men då är ju jag inte heller nån sportig tjej, bryr mig hellre om skor och väskor ^^, Och jaaaa jag är en ytlig bitch. Men det skiter jag i!

Så fotboll och öl hos nån av gänget. Goa grejer det.

image682
  
image683

Förresten, när jag skulle ladda upp en bild, kom det typ 20 st upload image fönster....snacka om spam!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se