Natti natti

Ska snart krypa till sängs...är allt för trött då jag vaknade allt för tidigt. Det känns som om det är en mening jag repeterar nu gång på gång. Sömn har blivit någonting riktigt dyrbart hos mig. Innan jag lägger mig ska jag sitta och prata lite med mamma, sa någonting dumt idag och jag ångrar mig djupt. Jag som avskyr när man är sån mot sin egen mamma, är det nåt jag absolut inte kan respektera så är det när man ser ner och inte respekterar sina egna föräldrar..nu så sa jag ju bara en sak, men jag kommer få sota för det genom min karma. Det känner jag allt....

Imorgon står övningskörning på schemat...hoppas att jag minns allt bara.

Det är riktigt kul att jag fått så många läsare...kanske inte uppe i stinalee nivå men många fler än vad det var för några månader sen. Men det vore kul om ni lämnade lite kommentarer med...vem är ni som läser min blogg? Någon från lilla lidköping kanske?




"Mr Sandman, bring me a dream. Bring me the quitest that I've ever seen"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se