Modevetare där ute...

What to do?

Har en klänning som jag haft EN gång på ett bröllop. Nu vet jag faktist inte när jag någonsin igen ska använda den. MEN...jag funderar på att sy om den så att jag kanske eventuellt kan ha den på partyt...vad tycks?

image714

Så här ser den ut då...men jag vill ta bort tyllet, bandet i nacken och göra den kortare...tycks?

Och jaaa...jag vet att jag är blek...därför ska jag sola idag och sjuttioelva gånger innan kvällen.

Annars funderar jag på att ta den här som jag också bara använt EN gång...men njaa....jag har för mycket former så att säga i den.Jag ser ut som en uppblåst ballong så fort jag tar upp armarna liksom.
 

image715

Tips tack...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se