Körningen

Vaknade hyfsat tidigt idag, hade en körlektion idag kl 10.50...inför varje körning är jag lika nervös varje gång. Idag forsatte vi med krypkörningen, och nu satte jag den :D Sen växlade vi ner i svängar och sen lite vänster svängar.

Sen när min lektion höll på att ta slut så trodde jag att vi skulle byta...men ikke, han lät mig köra tillbaka till trafikskolan..och inte nog med det...jag fick FICKPARKERA!!! Bakom Dialekt bilen förövrigt...tänk om Rikard eller nån från Dialekt som man känner hade gått ut då...yiisses!

Men det gick bra...jag satte den på första försöket! :D

Nu är jag så trött så jag avlider....blä....

Ciao


image693

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se