Kents nya..ingenting



"Dom jävlarna tog oss en efter en, dom ljög och bedrog oss från sanningen"

"Först kom ingenting först kom ingenting, sen kom ingenting sen kom ingenting, men ingenting är ingenting, inget inget inget"

Sitter och lyssnar på kents nya singel, Ingenting heter den och det är typ det bästa jag någonsin har lyssnat på! Jag vill ha mer nytt material...ge mig meeeer!! Nu ska jag lägga in den i mp3 så att angelica kan lyssna på den sen. Hon kommer älska den!

Jag kan ladda upp låten på tex Imeem.com..men det känns inte rätt...jag har fått tag i den i alla fall och det är inte så svårt. Men det känns inte rätt att sprida vidare den.

Nu finns Kent mobilen ute med.

image676


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se