Girls girls girls ;D

image713
Jag satt och börja tänka på vänner, hur otroligt viktiga dom är i ens liv o så. Dom här brudarna är mina närmaste vänner och jag älskar varje cell i deras kropp. Tillsammans är vi ett fulländat och oförutsägbart gäng. Kontrasterna är många, ena gillar öl medans andra dricker vin eller skumpa, någon lyssnar på pop medans en annan gillar hårdrock. Och jag bara älskar att ligga röv mot röv på Angelicas soffa och glo film eller spela tvspel, det finns inga bättre bakisdagar utan henne. Men en sak har vi gemensamt. We now how to bring sexy back...haha. Stans party brudar javisst ^^


Kommentarer
Postat av: Makkan

Haha vad söt ;) fina flickor!

2007-09-20 @ 17:37:56
URL: http://markuslindqvist.blogg.se
Postat av: Ezgi

Dom är bäst ^^

2007-09-20 @ 17:40:18
URL: http://svartanka.blogg.se
Postat av: Angelica

vad har du och fula bilder på mig gemensamt? slynor är ni :)

2007-09-20 @ 20:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se