Eftermiddags bloggande

Sitter med Angelica i hennes egna lägenhet nu :D

Vi har hunnit med massor, först käka vi pizza och kycklingrulle och sen satte vi ihop tvbänken...TVÅ GÅNGER! Vi trodde att de hade gjort fel i anvisningarna, men det hade dom inte...det var vi som fattat helt fel, så det var bara att ta loss, göra om och göra rätt som Daniel säger. Sen var det att sätta ihop sängen, och jag klämde fingrarna TVÅ GÅNGER! Fasen vad ont det gjorde, tror att ja kommer att tappa nageln :( så ont gjorde det. Sen drog vi till hennes syrra för att hämta kablarna till tvn och datorn. Så satte jag in kablarna, så nu sitter jag här...fast jag ska nog ta och vara lite social nu ;D

Ciao

P.s Snacka om att jag kommer hänga här nu :D folk kommer tro att jag bor här :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se