Cp blogg

Antingen är det min dator som fått ett Visus eller så är det bloggen som krånglar. I alla fall kan jag inte ladda upp bilder nu för då får jag upp typ 40 st Upload image fönster. Sen är det ett helvete att få bort alla och då är allt borta igen. Så nu skriver jag utan att lägga upp bilder, och så ska jag försöka hitta det där jädra viruset om det nu finns nåt...

Vad spelar det för roll om du tar bort din nattstad, du läser ju ändå min blogg. Tro mig jag vet för jag har IP adressen.
 

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Så brukade det bli för mej med förut, men det slutar efter ett tag, men man kan försöka att ladda upp bilden igen :)
Och vilken fin bloggdesign du har :D
Kram

2007-09-09 @ 21:01:03
URL: http://Unikacassandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se