Blody sunday

Det är söndag morgon och dags att gå upp, solen skiner och fåglarna kvittrar. Finns det nåt härligare....eller inte...det regnar, det är molnigt och inga fåglar har kvittrat nu på ett tag.

Söndag...och ännu en dag att känna "ÅH.....vad gör jag med mitt liv egentligen" Idag blir det lite träning med Angelica i alla fall...ska se om jag kanske kan sola idag med. Tatueringen har ju läkt ganska så bra.

Angelica fick världens dummaste fråga igår..."Varför har man en KK när man kan bli ihop med någon!".....För att man kanske inte VILL bli ihop med någon, för att man kanske vill vara fri som fåglen men ändå veta att det finns nån man kan vända sig till om man bara är rent ut sagt kåt.

Förresten vill jag också ha ett ex eller kille som ringer och säger...ÅH har du hört kents nya låt....varför är det ingen som bryr sig om min musik smak för...

Nu poppar kent nya låt ur högtalarna....det är goa grejer det ;D ha en söndag full med kåthet säger jag bara. Peace out

image700

;D nu blev du allt kåt va .....NOT!
 

Kommentarer
Postat av: Kinah

hehe sluuuta nu, britney e fan sexig;P och tänk på att kråkornas kraxande också e fågelsång=)

2007-09-16 @ 16:40:09
URL: http://ingengrodasomblirminprins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se