Utekväll

Igår firades det att ramadan var över, med massa fika och tårta. Vi brukar äta oss proppmätta på turkisk mat men nu var det ingen som orkade. Efter otrooooligt lite tårta i magen då jag inte mådde så bra gav jag mig av till Sandra, det var fest på g. Där satt Sandra L och Sandra helt själva. Som vanligt var det några som hade svikit. Men det löste sig. Ida kom senare som en överraskning och sedan även Erika A med nån kille. Efter lite öl och vin begav vi oss till Oktoberfesten...och säg vem som INTE var där. Träffa till och med Lina min sömmerska. Och en viss herre...som jag nu kan konstatera fortfarande har en tjej.....FU.

Drog en sexa orgasm på ca 1 min och sen var det dansgolvet som gällde. Bra musik och bra stämmning....det hela avslutades i Angelicas kök där vi spela Plump...och jag oooorkade inte för jag var den enda som var full och trött...till slut somna jag på hennes soffa.

Imorgon ska jag iväg till göteborg igen för att kolla in ett rum
. "trevlig lägenhet i Guldheden stor balkong med havsutsikt, på 3 rok och vill gärna hyra ut ett mindre rum, med tillgång till hela lägenheten, Området är jättefint och bussen till centrum tar ca.10 min." det bästa är att hyran bara är 2000 kronor och att allt ingår."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se