Hemma igen

Vaknade lite mer utsövd idag, kan bero på att jag vaknade i min egna säng. Vilken lycka det var!
Har haft lite svårt att sova i sängen i Gbg då jag inte är van vid den. Men det kommer väl. Alltså är man i Lidköping igen, idag väntas en intervjuv på Body Shop och jag har redan hunnit med ett läkarbesök på morgonen. Att det ska vara så dyrt att ha en sjukdom är helt otroligt, vi som har den borde ju få lyxen att få gratis medicin för att bli av med den, inte lida för att kunna bli friska.
Pratade med Åsa nyss om att intervjun var vid 14 så jag tänkte ta tåget hem igen vid 15.18 och innan det tänkte jag ta en sväng förbi Angelica. Gumman har tydligen lite planer om vår KENT-helg.

Som jag kanske har nämnt tidigare kommer tjejerna till Göteborg istället på fredag för att fira mig. En självklarhet tycker jag, men inte andra tydligen. Vi tänkte kolla in Göteborgsklubben och ta oss en rejäl fyllekväll...dock ska jag träffa Mikaels vänner den kvällen så jag måste vara "On my best behavour" som Jens kallar det.

Hade en otroligt rolig dag på jobbet igår, där en viss Nils Von Hagman skulle prompt äta upp mina mackor. Och igår kväll fick jag ett medelande på facebook om att han skulle äta upp dom nu när jag var ledig. Jag tog lite bilder igår på jobbet men jag har inte med mig kabeln för att föra över dom dock. Får bli senare.

På Torsdag skulle jag egentligen träffat Mikael men jag fick ställa in det eftersom jag ska baka tårta till Jobbet. Jag har lovat att bjuda dom och jag skulle inte bli förvånad om de köpte bröd och salamimjukost till mig i födeledagspresent :D

Dags att ta och fixa till sig lite, men vad bör man ha på sig på en intervjuv på Body shop?

"Vissa tröstar en när man har problem, andra skrattar åt en. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se