God natt

-Vissa saker är bara till för att ignoreras

Kom hem från jobbet och Gbg för en stund sen, jag är typ helt slut. Det är inte mycket man orkar när man går upp fyra och sen åker tåg i fyra timmar varje dag. Men på lördag blir det ändringar. Jag flyttar till Göteborg. Dock uppstod det ett dilemma. Body Shop i Lidköping ringde och frågade om jag ville komma på intervjuv. Vill jag det? Jag som har så stora planer på Göteborg....men ändå...Body Shop liksom.

Bokade mitt första möte idag med en kund. Affären kan dra hem ungefär >20.000:- Vilket gör att det blir en saftig lön nästa månad ändå. Pratade även med Daniel idag, det är bra att han finns, han peppar mig som fan att inte åka hem igen och känna sig som misslyckad. Det ska gå och det ska gå nu!

Min dator fungerar nu igen, det var precis som jag sa kabeln som det var glapp i. Att ingen bara inte kan lyssna på mig.

Nu tänka jag krypa till sängs. Är man trött så är man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se