Buss 760

Har precis gjort mig iordning och sitter och väntar på bussen. Jag har en jävla nrförsbacke att gå bara...det jobbiga är ju att det är en uppförsbacke när man ska hem sen.
Idag kommer jag inte sova här utan ska hem till Lidköping. Dags för att äntligen dra till Bleeker för ett besök. Jag har även min arbetsintervju imorn på Body Shop och tänkte hälsa på Angelica. Vi har lite att olanera nu inför fredagen. Jag kom på det är det vore roligare om de kom hit istället, så Erika, Sandra och angelica kommer hit så testar vi Götebprgsklubben.

Är så jävla besviken över att det inte blev nån fest. Det känns som om det var för överambisöst för lilla Lidköping. Så otroligt idotiskt av folk att inte betala i tid!

Nej nu måste jag dra..
Lovar att det kommer fler bilder senare. Men just nu har jag så jäkla mycket att göra. Så jag hinner inte sitta och ta kort precis. That's life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se