B-day blev D-day

Kan inte säga att min födelsedag var den mest lyckade. Kvällen började bra, jag var asglad över att tjejerna skulle komma över. Vi fixade oss iordning och var super heta allihop. Sedan drog vi till Daniel, efter att ha kört fel flera gånger och blivit utskällda utav Daniel i telefon så kom vi fram, och efter det drar alla andra. "KUL"
Vi förfestar och Daniel ska som vanligt försöka få bort min fobi för vatten och skepp. Inte så lyckat då jag grät en heldel. Men han trösta mig som tur va.
Efter det skulle vi ta oss in till stan, det blev lite strul med Daniel som nu är skit sur på mig!
Vi tog oss till Världskulturs museet och kom inte in (!!!) Där stod jag...med fyra förköpsbiljetter och stod på Listan men kom inte in för det var upplopp i kön, så de släppte inte in nån! Blev typ stök mellan mig och polisen med.
Efter det drar vi till Avenyn ihopp om att vi kanske kan rädda kvällen. Mikael är på Excet och Daniel drog in på Park med James. Efter att ha bitit mig gul och blå! Jag har nog det äckligaste blåmärket ever under min arm!
Så vi funderade på att dra in till Park vi med, men det var dags för Erika och Sandra att dra sig hemåt.

Jag vet att jag sa att jag var glad över att ni kom hit, jag sa även att ni i alla fall försökte göra min dag lyckad men tydligen bara för att jag inte sa det i bilen på väg ut så får jag skit för det! Tack...det räckte inte med att jag sa det resten av kvällen. Du känner mig väl, du vet att jag alltid tackar och ber om ursäkt om det behövs...men tydligen är det bortglömt! Jag är jäääävligt glad att ni kom, vem skulle jag annars firat med.


image755

Folk var så söta när de sprang omkring i sina blåvita halsdukar och flaggor. Kanske dags att ta del av andan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se