Trevlig helg allihop ^^

Lyssnade på P3 idag på jobbet och de hade nån "gjort med något ombudsmannen"...typ saker man gör på jobbet med saker som finns på jobbet. Och då var det nån som typ körde tunnelbana och skrev "trevlig helg" på den där banderollen som finns i tåget, varje måndags morgon ....tyckte det var lite kul.

I alla fall...denna helgen är över. Och det måste ändå ha varit den skönaste på länge.
Fredag

Började med att jag tog en lur efter jobbet...slutade ju lite tidigare. Somnade sen och vaknade av att Carro ringde...det var förfest och utgång på g. Jag är inte den som är den jag är den andra så jag hängde med :P

image482

image483

image484

Det slutade väl inte så där jätte bra...vi var inte så nyktra om man säger så. Hörde sen att det varit slagsmål på dansgolvet nån som krossade en flaska och skulle snitta nån...folk hade blod på sig o grejer...men det måste hänt efter att vi gått.

Lördag

Ida bjöd med mig på förfest hemma hos Crisoffer...eller fotografen som jag kallar honom. Han ska ta mina bilder yeey :D
Det kom även tre killar från Örebro som Ida och Lillen jobbat med i Branäs. Riktigt trevliga dock inte så sociala. Vi drog sedan till Stures och shoota lite Tequila...eller jaa...JAG shoota tequila medans de andra satt med sin öl ^^. Sedan gick vi till skabbstället gabriels eftersom de ville se skiten...dansa lite och sen drog vi på efterfest...dagen efter vakna vi och skulle bada...men det blev inget bad. Vi drog och kika på läcköslott isället.

       
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se