Kvällens låt....

 
 Bonnie Tyler- Tolat eclipse of the heart


Pratade med Alfred nyss om min ryggsäck...det löser sig allt :D

Mikael berätta igår att uppsägnings tiderna på lägenheten är typ 6 månader...så vi är väldigt tveksamma över vad som ska ske nu. Han verkar inte heller trivas där...då tycker jag att han ska hem på en gång så jag får träffa honom. Skulle göra vad som helst för att få ligga på hans mage och höra honom säga "hej tant" hihihih som sist...blir det ingen England så blir det ingen,,,jag bryr mig inte...bara jag får träffa honom snart.

Bara det inte blir som med Stockholm...jag flytta dit bodde där i typ 3 månader och sen vara alla besvikna över att jag kommit hem igen...idioter!
 

Kommentarer
Postat av: ESCADIA , Rebecca

jag har sytt in mina eftersom dom är verkligen
stora som hus typ :P haha. fast när man syr in dom så blir dom mycket mycket kortare, visar rumpan typ :P så jag måste ha leggings under, tänkte ha dom utan nu till Rhodos men det blir og inte så :P Så tänk på det! sen så sydde jag verkligen in MASSOR, helt sjukt. så niu ser dom lite konstiga ut :/ tänkte bara säga det så jag varnar dej :P

2007-07-25 @ 19:45:29
URL: http://ESCADIA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se