Fredag kväll

Har precis kommit hem från jobbet. Tur att dagen gick så fort, annars hade jag aldrig stått ut. De blev lite fel på andra linjen så de skulle få jobba övertid idag bara för att göra klart 2000 taldrikar. "kul" för dom :D själv skötte man allt med stil så vi grejade 28000 taldrikar.

Idag verkar det som om det blir utgång, ska ut med Erika gumman, Men hon visste inte om hon hade blivit helt frisk. Jag som var taggad till 1000 skönk ner till 10 typ. Men vi får se senare. Jag SKA ut idag, jag ska ringa Ida sen med för att se vad hon har för sig.
Tänkte dra på mig ett linne och en pennkjol under det...bilder kommer senare.

Imorn är det götet i alla fall, jag ska äntligen få min studentpresent som jag väntat på. Så kul att jag har min egen butler som ska bära mina påsar och att jag slippar betala allt. Undrar vart vi ska äta middag och hoppas att vädret är bra så vi kan dra in på Liseberg. Ska även träffa Tobbe då tänkte jag. Kanske att man tar en tur i sagoslottet..hahah...vad romantiskt. Det har jag faktist aldrig gjort med någon....eller gjorde jag det med Marcus kanske...jaja kan ju inte ha varit så minnesvärt eftersom jag inte minns det.

Peace out!

image460
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se