Och så var julen över

På bara en dag var den över, julstämmningen, känslan, upplevelsen. Visst..den var bra men kunde ha varit bättre.
Så här såg jag ut på kvällen. Absolut inga julfärger här inte, när man är solbränd passar man ju inte i svart precis.

image799


Man fick ju endel presenter, bland annat en svindyr hårinpackning som jag testar just nu. Och endel pengar, det roligaste är ju när man får saker från folk man absolut inte förväntat sig att få av. Nu har man ju nyår att se fram emot. Och jag är riktigt kluven, vad ska man göra? Fira lugnt med familjen och nära, eller supa till med vännerna. Jag vet vem jag vill fira med, men han är för långt bort just nu : (

Dagens problem....

Vad fan gör man när man liksom är "all in love"  på en man verkligen tycker om flera mil bort. Och det problemet att mamma aldrig kommer lita på nån utländsk kille som jag dejtar ever again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se