Godmorgon

Tror att det kan bli en bra dag idag, jag ska förbi frisören och betala för min klippning. Det är så otroligt jobbigt när vissa ställen inte tar kort, och jag tar ALDRIG ut pengar...typdå.  Efter det måste jag verkligen till banken, och sån tur jag har som har Medo solarium precis bredvid banken, så då kan man få sig en fin solbränna med.

I Lördags var jag på en fikadejt med en viss Jonas. Det var riktigt trevligt och vi bestämde oss för att ses idag med, får väl se vad det blir.

Igår var en riktigt trisst dag. Vid 18 bestämde jag mig för att gå ner till avenyn, ta en kaffe och en promenad. Och det gjorde jag med. Precis när jag kommer fram ser jag massor av människor som står och kollar på revyn som visas på Stadsteatern. Alla stod och myste så jag stannade till och tittade jag med. Efter det tog jag min promenad på avenyn och neråt. Förövrigt såg jag nog den snyggaste killen jag någonsin sett, eller...jo jag funderar på om jag inte har sett honom förr. Han var nåt så otroligt yummi i alla fall.

Hepp hepp nu ska jag göra mig iordning tänkte jag...
Förövrig så önskar jag mig det här:
Så nu vet ni ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se