Bostad tack

Jag har fultt upp med att leta efter en lägenhet. Någonting säger mig att det inte kommer att bli lätt om man nu inte har de rätta kontakterna. Men nångång, någonstans borde det väl finnas. Jag har suttit framför datorn nu och letat och letat. Men alla säger att det inte finns lägenheter i Göteborg.

Jag fick reda på igår att jag har kvar lite jobb efter nyår. Jag kommer då jobba extra och jobbar bara 3-4 dagar i veckan. VIlket är otroligt skönt. Jag orkar inte jobba 12 timmar 5 dagar i veckan så 3-4 räcker jätte bra. Sedan kanske jag skaffar mig ett till jobb på helgerna så får jag ju ändå in massor av pengar.
Men det här med lägenhet stör mig, jag vill ha en nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se