Utgången i fredags

Det började bra, vi skulle bara ta några drinkar hos Carro, sätta oss på typ Cafe o Bar och sen hem och sova eftersom vi skulle upp och åka tåg kl 8 på mornen..men icke...vi tog våra drinkar hos Carro och sen urartade det..vi hade kul och blev fest sugna...vi drog till Stadt och beställde in Skumpa, fy fan vad vi ägde den kvällen, det började med att vi kom in där med champagne hinken och alla ville komma fram och prata med en. Kan ju ha att göra med att vi var de "fem hetaste tjejerna där" hahaha....sen in på dansgolvet som vi ÄGDE! Ingen dansade som oss, ingen var så heta som oss!

Sen vid halv ett så drog jag och Erika hem...jag var ju tvungen att sova, sov över hos min moster..och det var ingen hit att komma dit full, tog en dusch på en gång så slutade det att snurra ett tag.....dagen efter kl 08.10 sitter vi som döingar på tåget till göteborg...med två tjejer som är enormt Bakis  medans jag mår prima!

     
 
 

Hahaha vilken lyxig sterio vi hade, och jag ser ju helt mongo ut men skit samma...
 
 
 

Två trötta systrar och en pigg Ezgi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se