Lördag kväll

...och jag sitter hemma och har tråkigt. Väntar på att Carro ska höra av sig. Det verkar som om alla ska på kräftskiva idag. Jag var också bjuden på det, men det verkar som om en viss person är sur på mig, för inte har hon nämt något, hon har varit konstig sen i måndags.
Du får gärna säga vad det är jag har gjort, eller sagt. Det hade underlättat. Eller så kanske hon bara är stressad och jobbat och inte hinner vara social. Jag sitter uppe och tänker på detta i alla fall...tänk tänk tänk som nalle phu sa...jag kommer inte på varför hon skulle vara det om hon nu är det.

Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera situationen, för jag har aldirg varit med om att en kompis jag verkligen bryr mig om är sur, arg eller irriterad på mig. Ska jag ringa och fråga ut henne? Ska jag vänta tills hon kanske känner sig redo för att prata igen? Är detta för evigt eller är det nåt som går över? Ja vad ska jag göra?


För gumman om du läser detta...jag bryr mig om vad du tycker, är det nåt så säg det...snälla.

image559

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se