Gårdagens party

Såg dig....men vem fan bryr sig ^^

Var ute igår då, blev pary party som vanligt. Först på nån förfest med massa 87' or, trevligt att vara bland sina för en gångs skull. Många man kände, dock många som gick typ samhäll och teknik. Träffade en trevlig prick där som insisterade på att jag skulle sitta i hans knä...lite obvisous! dock gick han inte ut sen :( het som få!

Efter några vinare så drog vi sedan till Stadt. På vägen dit snackade vi om hur jag hade blivit så bra accepterad av gänget. Att "familjen" tyckte att jag var snäll, social och trevlig :D det värmer en att de gillar mig. Sen prata vi lite om att jag hade fått så jäkla många nya vänner sen jag dumpa två andra....hycklare är nog ett bra ord.
Nu när jag och Ida liksom blev vänner fick jag med hela familjen på köpet. Och det är jag glad för, trevligare och socialare människor får man leta efter. Det roliga är ju att de känner typ alla, så vänskapskretsen tar aldrig slut! haha det är så det ska vara.

Efter stadt drog jag hem med Ida och Alex, blev avsläppt vid kyrkogården och det kändes lite väl för läskigt för min del, eftersom jag tror riktigt starkt på andrar. Så jag ringde Daniel...fy fan vad söt den människan är. Där har vi en till vän som jag är så glad att jag har. Vi är så jäkla lika varandra, kanske därför vi kan sitta och prata om ALLT!

Nä nu ska jag ut och bada....det är ju 23 grader idag :D Lägger ut bilder från gårdagen sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se