Crapy sunday

Jag har ärligt talat inte mycket att göra idag. Så jag lägger upp en bild av min gumma och skrattar lite för mig själv....

Vad brukar ni andra göra på en trist och grå söndag som livar upp det hela lite. Jag funderar på att lägga mig i sängen framför tvn med en kopp te och tända lite ljus...ikväll ska jag i alla fall fixa naglarna och lägga ansiktsmask...^^

Nu är man medlem på topblogarea i alla fall...jag försökte lägga in en räknare i bloggen men det funkade inte...efter sjuttioelva gånger så orkade jag inte bry mig mer :D


image509


Här kommer en lista över bloggar jag bara måste läsa varje dag

Vintage Mami med en böna i magen- Super skön bloggerska som verkligen har en skön stil, och har en så söt familj :D
Stinalee- En tjej som kommer från min öhum....by...typ. :D Skön blogg och söta hundar ^^
Blondin bella- Tycker att folk ska sluta tracka ner henne så. Skön läsning
Legally blond- En väldigt smart tjej, lever nog livet jag vill leva

Sen är det nog inte fler...försöker att hitta nya intressanta bloggar men har inte hittat någon som jag dras till precis

Kommentarer
Postat av: Stina

"från min... öhum... by" Haha.. Ja vad ska man kalla denna håla egentligen? suck :p Skitkul att du gillar min blogg iaf, det värmde att läsa... Kram!

2007-08-06 @ 10:33:19
URL: http://stinalee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se