Allt fler sömnlösa nätter..

j...ag vaknar varje morgon kl 7-8 nu. Jag kan absolut inte sova..och inatt fick jag sms av "mannen utan skor" han hade tydligen sett mig på stadt vilket är konstigt eftersom jag la mig kl 23.20. Ja men inte så konstigt att du inte kan sova om du lägger dig så tidigt- kanske du tänker nu. Men jag vet inte....tror inte det beror på det för jag vaknar och är lika jävla trött som när jag la mig. Jag skyller på att jag gick upp kl 5 varje morgon hela sommaren. Sen kanske det beror på att jag har så mycket att tänka på med....

Nu sitter jag här i brosans säng i alla fall, han sovde över hos nån annan så jag kan blogga här i tystnaden.

Jag känner för att skriva ett jätte långt inlägg som typ ingen orkar läsa. Så det ska jag försöka med just nu. Ska vi börja med att föklara mitt blogginlägg på nattstad. Hm visst...så här är det...vissa stunder så orkar jag bara inte med alla andras problem. Visst det är väl ingen som gör det hela tiden liksom. Men sen när jag sitter och pratar med en kompis som är sjuk och ger honom tips och han säger till mig..."gör det dig lyckligare att prata om min sjukdom?!?!" så snäste jag till ORDENTLIGT! Well fuck you, skit i att snacka med mig överhuvudtaget!
 Vad ska jag skriva mer om...hm...jag drömmer så konstiga drömmar....först drömmer jag att jag aldrig mer kan få barn, vilket kanske stämmer, ni som vet varför behöver inte prata med mig om det. Jag börjar acceptera det faktum att jag bara inte kan det. Men det finns andra sätt att skaffa det. Sen drömmer jag i alla fall att jag HAR barn. Det är alltid otroligt vackra barn som jag går runt och håller i, ammar och så. Jag tror att detta beror på att nån annan i min närhet är gravid. Så var det när Erika, mamma och fatos var gravida...jag drömde att JAG hade barn. Som jag sa till Palle- jag är lite synsk.

På tal om Palle.....haha fan vad jag garva när han frågade vart hans tröja var. Jag pekade på en hög med kläder och ta mig fan på att den låg där. Åhh jag måste visa en sak.

kolla in det här som jag ringade in. Man skulle kunna tro att det är damm, men mitt rum är helt dammfritt med tanke på hur jag städade igår....men jag har hört massor nu av att det kan vara energin av ett spöke som föröker att visa sig.  Jag förminskade denna bilden, men egentligen är det massor av sånna här orber som det kallas. Jag tycker att det är riktigt skrämmande men kan faktist stämma...mannen som bodde där innan oss dog ju. Vet dock inte om det var i huset, men han kanske bara håller sig kvar här. Mitt rum är ganska så läskigt faktist. Några gånger har jag kollat in i spegeln och fått för mig att det är nån som står bakom mig. Katten värgrar att komma in ibland...hon kikar in genom dörren, tittar ut i luften, ser något och skjuter rygg. Sen springer hon iväg. Jag visste väl att jag skulle dra tilll mig spöken. Jag måste sluta tro på dom så att de försvinner, men nu blir det fan svårt. Jag har satt upp några böner på arabiska som ska hålla borta sånt från mig. Men de verkar ju inte funka. Attans!

image562

I alla fall...har bestämt mig för att fira 9 månader som singel....måste komma på ett bra sätt...tror att jag gör det i GBG när jag ska dit med Carro och Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se