Tisdaxklubben



Avklädd, avsminkad och nerbäddad. Jag njuter just nu av mina rena lakan och blicken går mot min fina blomma. Det känns som att ha en del av farmor Birgitt i rummet.
Har tagit EN (läs EN) grogg med Olivia, Danne, Thomas och Anders. Men jag orkade verkligen inte med Tisdaxklubben idag. Efter att ha sovit bara 5 timmar och ätit alldeles för lite blev jag nästan rädd när den där groggen steg åt huvudet. Jag är alldeles för lättpåverkad av alkoholen. Sååå vaad om jag missa Timotej eller Timotaj som Adisa kalla de..ha!
Jag ska sova, njuta lite av ensamheten då migränen är på väg nu, åhhh ja...med stora steg också för den delen. Mycket vätska och krapra tabletter är vad som gäller innan jobbet imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se