Regnig dag innebär tvättdag

Det regnar ute och bara är förjävligt, inne sitter jag och funderar över vad man ska göra idag. Det verkar bli att skjutsa Emma till resecerntrum och sedan åka hem till mamma och tvätta lite, kolla in det nya köket och bara känna sig varm, välkommen och älskad. Trots att man bor bara 500 m från mamma så blir det aldrig av att man åker dit. Jag kanske ska ta och städa där lite innan hon kommer hem från jobbet. Lite surprise liksom.

Ikväll blir en lugn kväll tror jag. M jobbar ju till 3-4 och jag känner inte riktigt för att gå ut idag.
Jag ska väl ta och dammsuga lite innan jag beger mig.
Ha en trevlig helg där ute..puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se